Veel gestelde vragen

Mijn bestelling is verzonden, wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een track & trace code zodat je je bestelling kunt volgen. Klik op de tracking link in de email met verzendbevestiging die je ontvangen hebt om de status van je bestelling te bekijken.

Mag ik mijn aankoop altijd terugsturen?

Als je spijt hebt van je aankoop, mag je deze binnen 30 dagen zonder opgaaf van reden GRATIS terugsturen.
Houd bij het terugsturen wel rekening met onderstaande:

  • Cosmetische artikelen (zoals crème, bruisballen, lotion, gel, shampoo) mogen teruggestuurd worden maar moeten wel in de verzegelde verpakking zitten wegens hygiënische overwegingen.
  • Reeds geopende verpakkingen kunnen wij helaas niet retour nemen.
  • Wij kunnen de retouren alleen in behandeling nemen wanneer de bestelling – indien mogelijk – ongeschonden, in originele verpakking en in een stevige verzenddoos wordt teruggestuurd.
  • Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht voor het retour te weigeren of de schade in rekening te brengen.

Tips
Vraag altijd om een bewijs van retour zenden. Maak de verzenddoos en originele verpakking zorgvuldig open zodat je deze weer kunt gebruiken om de bestelling eventueel terug te sturen!

Hoe kan ik mijn product ruilen of retourneren?

Voldoet het product aan de voorwaarden voor retourzenden? Zo ja: Vul het meegestuurde formulier in om je retour bij ons aan te melden via e-mail. Lukt dit niet of is er iets onduidelijk? Neem dan via e-mail contact op met onze klantenservice consument@sajovi.nl, zij helpen je graag persoonlijk verder!

Vergeet niet dat bij een volledig geretourneerde bestelling, of wanneer het totale bedrag van de niet-geretourneerde bestelling onder het minimumbedrag uitkomt om via een speciale actie een cadeau te ontvangen, je niet langer aan de voorwaarden voldoet om het bijgeleverde cadeau te houden en deze ook geretourneerd dient te worden. Retourneren is gratis bij ons!

Binnen hoeveel dagen wordt het aankoopbedrag teruggestort?

Zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding (moment dat wij op de hoogte zijn gesteld dat je iets wilt retourneren) zullen wij het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzendkosten voor de heenzending) zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen terugbetalen.

Wij mogen wachten met terugbetalen totdat wij de producten hebben ontvangen of totdat je hebt aangetoond dat de producten terug zijn gestuurd (naar gelang welk moment eerder valt). Hoe je het aankoopbedrag terug ontvangt, is afhankelijk van de oorspronkelijke betaalmethode. Via de oorspronkelijke methode wordt er ook terugbetaald.


Woodbridge Nederland wordt aangeboden door Sajovi B.V.
K.v.K Lelystad nr: 60379006 - Copyright 2021